mandag den 22. december 2014

22. december

Skønne skønne bånd var dagens dejlige gave......dem glæder jeg mig til at bruge:-))))))
Der lå et julekort til mig, da jeg kom hjem, og inden i var der det sødeste lille juletræ i papirklip. Det pynter nu og passer perfekt til "fru Lilla":-)))))
En enkelt juletag må også hellere komme med i dag :-)))))




God mandag aften til jer derude....lige en halv arbejdsdag endnu og 2 halve dage mellem jul og nytår, men ellers er der dømt juleferie:-)))))

Juleknus Lise

3 kommentarer:

  1. Dejlige gaver - begge- og igen et flot tag.
    Tak for dejligt julebesøg i går. Vi fik flyttet om og pyntet træet bagefter - som du har set.
    God aften fra alle 3 her.

    SvarSlet
  2. Nej hvor er det sjovt det træ, der kører jo små biler rundt på grenene, og en flot tags. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Lækker lækker gave(r), du har fået

    Og jeg synes nu stadig, at det er i dit søndagsindlæg d 21/12, at du skriver "god lørdag til alle", men skidt pyt - bare det har været en god weekend, så er det jo ligegyldigt, om det var lørdag eller søndag ;)

    SvarSlet